miércoles, 20 de mayo de 2009

COMUNICADO DE SOLIDARIDAD CON LOS COMPAÑEROS Y COMPAÑERAS DE II-SP

El Sindicato Obrero Aragonés – Sendicato d’os Treballadors y Treballadoras d’Aragón como organización sindical representativa de los obreros y obreras de la izquierda soberanista aragonesa queremos solidarizarnos con los compañeros y compañeras de la candidatura de Iniciativa Internacionalista- La solidaridad entre los Pueblos (II-SP) por su ilegalización. 

Para la Maya Nazional de SOA queda claro cual es la “politica estatal” que refirman los “democratas”, primero criminalizar desde los medios de comunicación para después de llevar dias y dias creando el “caldo de cultivo” necesario justificar sus actos y proceder a la ilegalización de las ideas valiendose de la Ley de Partidos Politicos.

Otra vez el Estado español vuelve a utilizar los Juzgados para dejar fuera a miles de personas que el día 7 de junio no votaran por tener su derecho al voto secuestrado por una justicia que ha dejado de ser independiente.

Muchos compañeros y compañeras de SOA estan luchando por una sociedad mas justa, resistiendo a los estados burgueses y pidiendo una Europa social y de los Pueblos, donde Aragón esta representado con dignidad. Y por eso muchos de estos compañeros y compañeras estan luchando desde esta candidatura porque creen que el anticapitalismo y la autodeterminación de los pueblos deben de estar en el Parlamento Europeo. 

Desde SOA solo nos queda decirles:
Adelante compañeros y compañeras!
Independencia y Socialismo!!!

________________________________________


A Maya Nazional de o Sindicato Obrero Aragonés – Sendicato d’os Treballadors y Treballadoras d’Aragón como organizazión sendical representatiba de os obreros y obreras de a cucha soberanista aragonesa, queremos solidarizar-nos con os compañers y compañeras de a candidatura de Iniziatiba Internazionalista- A Solidaridat entre os Pueblos (II-SP) per a suya ilegalizazión.

Ta la Maya Nazional de SOA queda esclatero cuala ye a “pulitica estatal” que refirman os “democratas”, en primeras criminalizar dende os meyos de comunicazión que dimpués de lebar diyas e diyas creyando lo “caldo de cultibo” que almenistaban ta chustificar os suyos autos dimpues escomenzipiar con a ilegalizazión de as ideyas balindose-ne de a Lai de Partius Politicos.  

Atra begada lo Estau español preba d’utilizar os chuzgaus ta dixar difuera a milentas de presonas que lo diya 7 de Chunio no botaran per tenir o suyo dreito a lo boto secuestrau per una chustizia qu’ha dixau d’estar independién. 

Muitos compañers y compañeras de lo SOA i son luitando per una soziedá mas chusta, enristindo a o estaus burgueses y demandan-do una Uropa social y de os Pueblos, do Aragón en siga representau con dinnidá. Y per isto muitos d’istos compañers y compañeras i son luitando n’ista candidatura perque creyen que l’anticapitalismo e l’autodeterminazion d’os pueblos han d’estar n’o parlamento europeyo.

Dende lo SOA no mas mos queda que dizir-lis-ne:
Entadeban compañers y compañeras!
Independenzia e Sozialismo!


No hay comentarios: