lunes, 25 de junio de 2012

ESFENDEMOS A TIERRA - Artieda 2012



Desde el BIC (Bloque Independentista de Cuchas) nos remiten la convocatoria al festival Esfendemos a Tierra - Artieda 2012. Llamamos al conjunto de nuestra militancia y simpatizantes a acudir.

Se trata del evento anual donde los y las militantes, y los y las simpatizantes, de la izquierda independentista, celebramos, junto con todo aquel que quiera acudir, unas jornadas donde la fiesta, con actividades lúdicas como conciertos, audiciones, pasacalles, juegos tradicionales…, se mezcla junto la lucha y la reflexión con charlas, debates, etc…

ESFENDEMOS A TIERRA - Artieda 2012

www.esfendemosatierra.info

Ya ye presto o cartel d'ista zaguera edición d'o festival Esfendemos a Tierra - Artieda 2012
Ista anyada i ha un camaton de novedatz y collas que nos ferán pasar un gran cabo de semana combinando borina y compromiso con a esfensa d'a nuestra tierra.

Podretz disfrutar con collas como La Gossa Sorda, Azero, Sovieht, Las Poliposeidas, China Chana u o cantautor Francho Sarrablo d'a Ronda de Boltaña.

Veyer os espectaculos d'a colla de donzainers Profes Prou, o dance d'o vico zaragozano Sant Chusé con o gran treballo feito en a recuperación d'a nuestra cultura, a batukada dende o Gaztetxe de Lizarra que amenizarán con ritmos calients o lugar d' Artieda u o correfoc Bocs de Can Rosés dende Barcelona, que de nueit ferán un espectaculo de luz, fuego y color.

De nueitz tamien se i podrá ascuitar a mosica más combativa d'a man d'esferents Dj's que amenizarán a borina como a chent d'a "Llitera tropical y cangrejera" u atros d'a scena zaragoza como "Tikus máximus" u "Aló Residente"

Tamién i habrá una ripa de actividatz como charradas, chuegos populars, un Lipdub o sabado en que asperamos que participetz, chentas populars, puesto d'acampada, autobus dende Calatayut, Zaragoza, Uesca y Chaca; y una ripa de sorpresas que podretz veyer.

Remerar, os diyas 13, 14 y 15 de Chulio, tenetz una cita con a esfensa d'a nuestra tierra.

Esfendemos a Tierra

www.esfendemosatierra.info

Artieda No Rebla
Yesa No!


BLOQUE INDEPENDENTISTA DE CUCHAS
Coordinadora de Organizaciones de la Izquierda Independentista
(A Enrestida, A Clau Roya, Purna - A Chobenalla Revolucionaria Independentista, Puyalón de Cuchas, Universidat)

No hay comentarios: