domingo, 15 de mayo de 2022

SOA EDUCAZIÓN FELIZITA A LO GUBIERNO D'ARAGÓN POR PARAR A ESPEZIALIDAT DOZENT DE LENGUA ARAGONESA

(Aragonés)

Lo día 12 de mayo saliba publicato en o BOA l’anunzio de que las ditas Direczions Chenerals teneban ya en tramite d’aprobazión la Orden d’o Consellero d’Educazión, Cultura e Esporte, per la que se estableixe la especialidat dozent de lengua aragonesa d’o cuerpo de mayestros, d’os cuerpos de catedraticos e profesors de ensiñanza secundaria e d’o cuerpo de profesors d’Escuelas Ofcials d’Idiomas.

Ixo fa que se corricha una d’as nuestras primeras reivindicazions, en o tocant a lo greuche comparatiu a los profesors de secundaria de lengua aragonesa.

Esta estió una d’as reivindicazions que tresladamos a lo grupo parlamentario de Chunta Aragonesista en a nuestra reunión en deciembre de 2020.

Per lo que felizitamos a lo Gubierno d’Aragón e nos femos contentos perque se soluzione este problema que ya levábanos muitos años denunziando. Nusatros per la nuestra part seguiremos denunziando tot lo que consideremos que debe millorar.

Pa consultar la notizia clica astí:




(Castellano)

El día 12 de mayo salía publicado en el BOA el anuncio de que dichas Direcciones generales tenían ya en tramite de aprobación la Orden del Consejero de Educación, Cultura y Deporte, por la que se establece la especialidad docente de lengua aragonesa del cuerpo de maestros, de los cuerpos de catedráticos y profesores de enseñanza secundaria y del cuerpo de profesores de Escuelas Oficiales de Idiomas.

Eso hace que se corrija una de nuestras primeras reivindicaciones, en lo relativo al agravio comparativo a los profesores de secundaria de lengua aragonesa.

Esta fue una de las reivindicaciones que trasladamos al grupo parlamentario de Chunta Aragonesista en nuestra reunión en diciembre de 2020.

Aquí se puede consultar la noticia: 


Por lo que felicitamos al Gobierno de Aragón y nos alegramos porque se solucione este problema que ya llevábamos muchos años denunciando. Nosotros, por nuestra parte seguiremos denunciando todo lo que consideremos que debe mejorar.

Para consultar la noticia clica aquí: 

https://lenguasdearagon.org/anuncio-por-el-que-se-somete-a-informacion-publica-el-proyecto-de-orden-por-la-que-se-establece-la-especialidad-docente-de-lengua-aragonesa-del-cuerpo-de-maestros-de-los-cuerpos-de-catedraticos-y-pro/





No hay comentarios: